17 Şubat 2009 Salı

ELMALI AY ÇÖREĞİ

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 36. HAFTA mutfaktelaşı arkadaşıma gönderiyorum.


MALZEMELER
3 yumurta, 3 kahve fincanı un, 2 fincan şeker...1 pk petibör bisküvi ,2 elma, ceviz içi, 1 tk tarçın, pudra şekeri
YAPILIŞI
yumurta, şeker iyice çırpılıp un eklenir ...yuvarlak borcama en alta bisküvi yerleştirin...üstüne incecik elma dilimleri koyulup; sırayla tarçın ve ceviz koyulur...kek hamurunu borcamdaki malzemelerin üstüne döküp pişirilir.... soğumak üzereyken pudra şekeri dökülür...sonra bardakla yarım ay şeklinde kesilir....(bardağın yarısıyla kesilir)AFİYET OLSUN...
bu tarifi hiç bir yerde bulamazsınız...ben çok araştırdım ve bulamadım...yani biraz bana özel...deneyenlere kolay gelsin... yorumlarınızı bekliyorum......

15 yorum:

simayhobievi dedi ki...

çay elimde geldim elmalıya hayır diyemem kesinlikle arkadaşım eline sağlık

made in funda dedi ki...

eline sağlık canım.nefis olmuş..

Sevde dedi ki...

Ablacım ne güzel fikir böyle ya ellerine sağlık ablacım enfesssssssssss :)
Sevgiler

Kizim Sare Verda dedi ki...

Baklava seklinde biliyordum ama boylesi de ilginc gorunumu cok hos. Elinize saglik.

Unknown dedi ki...

Degisik bir tarif ellerine saglik...

sevgiler

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık canım gerçkten de sana özel teşekkürler

HÜLYA dedi ki...

eline sağlık canım 1 tanecik aldım ... misler gibi görünüyor

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ben de tarifi okurken "bilinen hiçbir tarife benzemiyor." diye içimden geçirmiştim ki zaten size özel bir tarifmiş. Çok farklı olmuş gerçekten. Tadının güzel olduğuna da eminim. Ellerinize, fikrinize sağlık. Sevgiler.

atesböcegi dedi ki...

Ay bu cooook güzel olmus. Cok degisik bir tarif. Ellerine saglik canim. Denemem gerek.
Paylasimin icin tesekkürler.
Sevgilerimi gönderiyorum.

Saliha dedi ki...

merhabalar,gercekten degısık bır tarıf:) kopyaladım yapınca yayınlar haber ederım sızı:) sormak ıstedıgım bardakla nasıl yarım ay yapacagız?tesekkurler....

sevgılerımle..

Sevil Altunel dedi ki...

çok değişik ve pratik..emeğine sağlık arkadaşım..sevgilerimle..

Baharcicegi dedi ki...

enfes görünüyor ay cörekleri tadi kim bilir nasil lezzetli olmustur eline saglik canim.
beni mimlemissin tesekkür ederim atesböcegi arkadasimda mimlemistim cevaplarimi yazdim

Adsız dedi ki...

Elmalı lezzetlere bayılırım. Eline sağlık canım, nefis görünüyor.

pelince dedi ki...

Elmelı lezzetlere kim hayır diyebilirki,ellerine sağlık..

Sevgiler.

mutfaktelaşı dedi ki...

iyi geceler blogspottan dolayı oluşan sorunlardan dolayı etkinlik 12. günde yayımlanan tarifler silindi ve bir süre tarif yükleyemedim.şimdi sorun yok gibi.tarifinizi yayınladım, ellerinize sağlık sevgiler.