16 Nisan 2009 Perşembe

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK


Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır.


Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın.

Anaların bugünkü evlatlarına vereceği terbiye eski devirlerdeki gibi basit değildir. Bugünün anaları için gerekli vasıfları taşıyan evlat yetiştirmek, evlatlarını bugünkü hayat için faal bir uzuv haline koymak pek çok yüksek vasıflar taşımalarına bağlıdır. Onun için kadınlarımız, hattâ erkeklerimizden çok aydın, daha çok feyizli, daha fazla bilgili olmaya mecburdurlar; eğer hakikaten milletin anası olmak istiyorlarsa.


Büyük dinimiz çalışmayanın insanlıkla hiç ilgisi olmadığını bildiriyor. Bazı kimseler çağdaş olmayı kâfir olmak sayıyorlar. Asıl küfür onların bu zannıdır. Bu yanlış tefsiri yapanların maksadı İslâmların kâfirlere esir olmasını istemek değil de nedir? Her sarıklıyı hoca sanmayın, hoca olmak sarıkla değil, dimağladır.
ATATÜRK bu sözleri yıllar önce söylemiş.... ne dersiniz?
sevgili arkadaşımızÖYKÜ bloglar ATATÜRK resimleriyle dolsun diye güzel bir hareket başlatmış...DERYA arkadaşımızda gördüm...bende seve seve katılıyorum... şu anda gözlerim dolu dolu..... bize ne zorluklarla bıraktığı vatanımız ne hale geldi... bu günlerde yanımızda olup bizi tekrar ışığınla aydınlatasan ATAM.... seni çok çok seviyorum...çocuklarımıda ATATÜRK çü yetiştirdim...
SEVGİLİ ATATÜRK' E SONSUZ SEVGİ VE SAYGILARIMI SUNUYORUM...


Hiç yorum yok: