4 Temmuz 2009 Cumartesi

ZONGULDAK " TA BÜYÜK BULUŞMA

sevgili arkadaşım aybike ceylan beni ziyaret etme inceliğini gösterdi... kardeşi ile bebeği ve aybike"nin cici kızları...
aybike"ciğim amerikada yaşıyor... zonguldak"a kardeşine gelince bir gününüde bana ayırdı... çok sıcak ve hoş sohbetli bir gündü... hemen kaynaştık... ben çok çok mutlu oldum... çok güzel bir dostluğa adım attık...
canım arkadaşım aybike"ciğim... tekrar görüşmek dileğiyle çok çok teşekkürler... geldiğin için ne kadar mutlu oldum anlatamam canım...
mutlu ve sağlıkla bir tatil geçirmeni diliyorum...


FİLİZ.... AYBİKE VE BEN
sevgili komşum filizle birlikte arkadaşımızı ağırladık... filizciğim çok güzel bir cevizli ve tarçınlı kurabiye yapmış... ellerine sağlık arkadaşım...
aybikeciğim bana çok güzel bir baharat takımı getirmiş... çok çok teşekkürler... beni ziyaret edişi bana zaten çok güzel bir hediye oldu...
herkese kolaylıklar diliyorum... yolu buradan geçen arkadaşlarımıda beklerim...

9 yorum:

Unknown dedi ki...

HARİKA BİR GÜN HARİKA BİR MENÜ HARİKA BİR BULUŞMA OLMUŞ NE MUTLU SİZLERE...
SEVGİYLE KALIN...

fatma dedi ki...

DOSTLUGUNUZ DAİM OLSUN GÜZEL BİR MASA GÜZEL ARKADAŞLIKLAR İNSAN DAHA NE İSTER DÜZCEDEN SEVGİLER

Birsel ve İrem dedi ki...

Güzel dostluklar, güzel bir sofra, ne güzel. Dostluklarınızın daim olması dileklerimle....

gülay dedi ki...

canım ne güzel sanal dostlukları gerçek hayata geçirmişsiz eminim unutulmuyacak bir gün yaşamışsınızdır..
sevgilerimle...

HÜLYA dedi ki...

dostluğunuz daim olur inşallah .. çok gzüel bir gün geçirmişsiniz yüzlerişniden belli. çok sevindim sizler adına....darısı bana..hehe

FİLİZ'CE dedi ki...

her şey çok güzeldi.ellerine sağlık..yanlız ben bu resimde çok çirkin çıkmışım..başka foto yokmuydu yaa.bloglar aleminde karizmam sarsılıcak.:)

peynir hösmelimi dedi ki...

tebrikler arkadasim.Cok güzel bir bulusma olmus.
Mamalarda bir harika.
Ay gelmisken bendemi bir ugrasam ne:)))
Canim cocuklar icin endise etmissin.tesekürler.Zaten bizim en büyük korkumuz ishal.
Sevgilerle.

Sevde dedi ki...

Canım arkadaşım;

Mevlam hayırlı beraat almanı nasib eylesin güzel arkadaşım...
Gecen mübarek olsun...
Sevgiler

Nilüfer dedi ki...

Maşallah diyorum size heralde 40 yaşındasınız?ama inanın ben burada 40 yaşında bir bayan göremiyorum çok genç ve güzelsiniz..
Herşey harika ellerinize sağlık çok güzel bir buluşma olmuş..
Sizinde istanbula işiniz düşerse bende sizi beklerim:))
Mutlu haftalar sevgiler..