17 Aralık 2009 Perşembe

1 KG 5 LİRA HAMSİİİİİİİİ

geçen pazar günü küçük kızım hamsi istedi...bizde hamsiyi alıp; görümcemlerin kamelyasında mangal yaparız diye plan yaptık...ama evdeki hesap çarşıya uymadı... o gün fırtına , yağmur; sanki gökyüzü delindi...dalgalarsa dalgakıranı aşıp nerdeyse sahile ulaşmak istiyordu...yani fırtınalı ,yağmurlu bir kış günüydü...
eeee bizde artık evde yapmaya karar verdik..tabi mangal olamadı balıklar ama fırında çok güzel oldular...
kılçıklarıda dahil olmak üzere ayıklanmış hamsiler; soğan , patates, hamsi, limon, maydonoz olmak üzere fırın tepsisine sırayla döşenip hiç su koyulmadan fırına koyulur(üzerine biraz sıvıyağ gezdirilir)... 75 dk da harika kızarmış balıklara kavuşuyorsunuz....
çooook güzel oldu ve afiyetle yedik...bu sıra fiyatı da uygun...herkese tavsiye olunur... hem evi çok kötü bir koku kaplamıyor... kızartınca her yere koku siniyor... ama yinede biz çok seviyoruz...herşeye değer...
HERKESE KOLAY GELSİN... GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLİYORUM...

13 yorum:

yeşim dedi ki...

çok güzel görünüyorlar canım ellerine sağlık.güzel bir hafta sonu diliyorum.sevgiler.

TATESAL dedi ki...

Ohhh ne güzel olmuştur kimbilir hamsiler,çok severim bende ....Mangaldansa fırında kızarması daha iyi olmuş,en azından ben öyle tercih ederdim....
Sevgiler....

balböcükleri dedi ki...

ben hamsi almaya gidiyom:)

Unknown dedi ki...

ben de frıında çok severim ama bizimkiler yagda yap diye tuttururlar.ellerine saglık.

Adsız dedi ki...

Balik öyle cok severim ki her sekilde pisirilisine bayilirim. Piserken etrafa sinen kokuya deger valla:)
Ellerine saglik canim, afiyet olsun size.

keskinli dedi ki...

canim kokusuna ragmen deger dogrusu ellerine saglik o güzel yorumun icinde tesekkür ederim sevgiler güzel bir hafta dilerim

FİLİZ'CE dedi ki...

ellerine sağlık komşucum,hamsi gibisi varmı dimi yaa..

atesböcegi dedi ki...

epeydir yemedim nasılda canım çekti.nefis ellerine sağlık canım

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Balıkkkkkkk her gün olsa her gün tüketirim bu kadar içli dışlıyım hele ki söz konusu hamsi ise akan sular durur.
Ellerınıze sağlık.

mutfaktakizaman dedi ki...

mmmm pek severimm ellerine saglik canim...

hdidem95 dedi ki...

çok severim ah balık ah hamsi ellerine sağlık alttaki kampanyayıda kaçırmış olmama çok üzüldüm:( sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Kamuran'cigim,

Harika olmus, nefis...

Saglikli, mutlu, huzurlu guzel bir sene diliyorum.Hepinizi opuyorum.

Unknown dedi ki...

Saglikli huzur ,mutluluk dolu bir yasam diliyorum.