14 Mart 2010 Pazar

BEN GELDİM :)) ve ÖDÜLÜM




merhabalar arkadaşlar...sizleri çok ihmal ettiğimin farkındayım; ama gerçekten hiç fırsatım olmadı... hepinizi gerçekten çok özledim ve işte buradayım...istemeden kısa bir ara vermek zorunda kaldım...bir süre önce (1 ay) işe başladım... o kadar yorgun oluyorumki bilgisayarı bile gözüm görmüyor... bir daha bu kadar uzun bir ayrılık yaşamayız umarım...
her neyse ; geçen pazar sabah kahvaltısına sevgili kuzenimiz hülya' ya davetliydik... sürekli beraber olmaktan keyif aldığımız aile üyelerini bir araya toplamış hülya' cığım... çocuklar ve büyükler çok güzel vakit geçirdik... hafta sonu hazır bir kahvaltı çok iyi oldu ...ellerine kollarına sağlık hülya'cım...
tabiki muhteşem masasına diyecek yoktu yani...yok yoktu... neler mi vardı? işte...
kıymalı pide, peynirli börek, patatesli tuzlu kek, kıymalı börek, menemen, zeytin, peynir, biberli ve maydanozlu peynir topları, kaşar peyniri, tereyağ, bal, fındık ve badem ... hepsi de harikaydı... eeeeelllllerine sağlık hülya' cım:))

sevgili arkadaşım filiz bana çok sitem etmiş... evde yemek pişirmiyormusun diye... tabiki pişiyor canım ama pc ye aktarmaya vakit kalmıyor... filiz'cim bana çok güzel bir ödül yollamış ... çoook teşekkür ediyorum... bende bu ödülü eylem'e. ,.birsel'e. ,.hülya'ya gönderiyorum...
herkese güzel bir hafta sonu diliyorum...

10 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok güzel bir masa,ellerinize sağlık.Yiyenlere afiyet şeker olsun.sevgilerrrr......

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım benim için yazdığın güzel düşüncelerine çok teşekkür ediyorum.Benim için de sevdiklerimle kahvaltı yapmak ve sohbet etmek inanılmaz güzeldi. Günlerimizin hep beraber mutlu ve keyifli geçmesi dileğiyle ..Öpüyorum HÜLYA AKAR

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ayrılık nedeninizin işe başlamış olmanız olması sevindirici, kötü birşey olmasın da... İş hayatında başarılar dilerim. Ödül için de çok teşekkürler. Sevgiler.

ebru dedi ki...

hoşgeldiniz epeydir yoktunuz bende merak etmiştim. işe başlamanız güzel bir haber darısı başımaaa:))

FİLİZ'CE dedi ki...

Hülya ablanın ellerine sağlık,çok güzel bir masa olmuş..Yiyenlerede afiyet olsun..öpüyorum..

Sevde dedi ki...

Canım öncelikle yeni işin hayırlı olsun..
Oooo masada enfes hülyanın elleri dert görmesin döktürmüş :)
Canım kocaman öpüyorum seni ALLAH a emanet ol ;)

keskinli dedi ki...

canim yorumun icin tesekkür ederim ben buara yogunluktan pek dönemedim kusura bakma ama sükür rabbime her sey yolunda
sofrada sahane hülya hanimin ellerine saglik yiyenlerede afiyet bal seker olsun sevgiler

atesböcegi dedi ki...

merhabalar canim, yeni isin hayirli olsun. ama böyle cok uzak kalma bizlerden özleriz inan. gerci ayni dert benimde basimda. ise daha baslamadim ama istedigim zamani dünya telaselerinden dolayi bloglara ayiramaz oldum.
Sofra cok güzel görünüyor. Afiyet seker olmustur insallah sizlere. sevgiler...

hunerlieller dedi ki...

harika bir masa.ellerine saglık canım.görüşmek üzere.

balböcükleri dedi ki...

kontes teşrif ettin sonunda desene