17 Ocak 2009 Cumartesi

SOSLU FIRIN PATATES








MALZEMELER;
4 patates, 2 su bardağı süt, 1 su bardağı sıvıyağ, 2 yumurta, tuz ve baharatları, sosis veya sucuk,
1 su bardağı un....
HAZIRLANIŞI
Patatesler soyulup ince ve yuvarlak doğranır... sonra yumurta, süt, un, yağ iyice çırpılır...ben mikserle çırpıyorum.. kare borcama bir sıra patates ,sos. sosis olarak kat kat döşenir.... en üstüne isterseniz kaşar koyabilirsiniz.. ben koymadım... onun için malzemeye yazmadım...
bir saat fırında pişirin... sıcacıkken çok güzel oluyor...hem 5 çayınada yapılabilir... şimdiden kolay
gelsin.....AFİYET OLSUN....

3 yorum:

made in funda dedi ki...

MMMM ELLERİNE SAĞLIK.MİSS GİBİ..

simayhobievi dedi ki...

ellerin dert görmesin arkadaşım çok severim

Unknown dedi ki...

merhaba soyle bi ugradim:) ellerine saglik diyebilmek icin

sevgiler