16 Ekim 2009 Cuma

SELANİK KEK

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 46.HAFTA "nurmutfakta. arkadaşıma gönderiyor kolaylıklar diliyorum...
evet; şimdi sizinle çok sevdiğim bir tarifi paylaşmak istiyorum....selanik keki hep hazır alırdık pastaneden... sevgili komşumuz güner ablanın vermiş olduğu bu tarifi denemeye karar verdim... iyiki denemişim... harika oldu...şiddetle tavsiye olunur...
MALZEMELER
1 pk yumuşak margarin,
1 sb şeker,
1 sb bütün fındık,
1 kahve fincanı sıvıyağ,
1 sb kuru üzüm,
2 yumurta,
1' er pk vanilya ve kabartma tozu,
aldığı kadar un...
YAPILIŞI
yağ ve şeker iyice yoğurulur...diğer bütün malzeme ilave edilip çok katı olmayacak şekilde hamur yapılır...hamuru 3 e bölüp rulo yapıp pişirin... pişen hamuru ilk sıcağı çıkınca birer cm şeklinde dilimleyin... fazla kalın olmasın...sonra tepsiye dizip 10 dk daka pişirin... işte süüüüüppppperrrr bir kurabiye.... yapmayan pişman olur ve bu lezzetten mahrum kalır...afiyet olsun...
yine bir haftayı daha geride bıraktık... soğuk ve yağmurlu günlere hazırız artık...kaloriferler yanmaya başladı...akşamları soğuk olmaya başlamıştı... yaşasın sıcak....
herkese güzel bir hafta sonu diliyorum.... sevgiyle kalın...

11 yorum:

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK GERÇEKTEN ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR KURU ÜZÜMDEN DOLAYI SANIRIM İSMİ SELANİK KEK GERÇEKTEN ÇOK İŞTAH AÇICI EMEĞİNE SAĞLIK CANIM...
SEVGİLER...

fusununmutfagi dedi ki...

kek çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım ziyaretin için teşekkürler hoşcakal

Adsız dedi ki...

kamurannnnnnnnnnnnnn çok güzel olmuş.Eline sağlık.öptüm Hülya

hunerlieller dedi ki...

ziyaretiniz için teşekkür ederim.ne güzel ve degişik bir tarif.elinize saglık.görüşmek üzere.

FİLİZ'CE dedi ki...

çok severim,ama hiç yapmadım..denicem,ellerine sağlık..
ayrıca sanada bir masa hazırlarım.sen yeterki gelecem de..

Ayse Pamuk dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık bende bir tane alayım

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık nefis olmuş sevgilerimle

nurmutfakta dedi ki...

canım ellerne sağlık katılımın için teekkürler yne beklerm tarifn yayında...sevgiler

Sevde dedi ki...

Canım ellerin dert görmesin..
Kesinlikle enfes görünüyor...
Bu arada evet gene kayıplara karıştı Sevde :)
Ahh bebek için koşuşturmalar, halsizlikler, temizlik beni bıraksa sizlere koşacağım :)
En kısa zaman da dönüş yapicam inş..
Öpüyorum seni kocaman canım benim...

Sevgiler

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Muhteşem bir görüntü, ellerine sağlık. Sevgiler.

Narince dedi ki...

Ellerinize sağlık lezzetli olduğunu tahmin edebiliyorum.