4 Aralık 2009 Cuma

LİMON AROMALI KEK (SİNANGİL)

evde canım sıkıldı... içimden birşey yapmak gelmiyor birkaç gündür... filizcelezzetler. arkadaşımızın kayınvalidesi 15 günür hastanedeydi... nihayet dün çıktı.... bende bugün ziyaretine boş gitmek istemedim ve biraz toparlanıp sinangilin limon aromalı kekununu dendim....sonuç tabiki muhteşem oldu... kabartma tozu koyulmuyor ve süper kabarıyor... limon kokusu harika.... ben zaten kesinlikle limon kabuğu koyarım keklerime... ama bu unla gerek yok... herkese tavsiye olunur....
tarif vermiyorum... çünkü herkes biliyor zaten .... bakmak istereniz benimde nacizane tarifimi bulabiliriniz....
HERKESE GÜZEL BİR HAFTASONU DİLİYORUM......

2 yorum:

Unknown dedi ki...

canim elllerine saglik

balböcükleri dedi ki...

filizle ikiniz sinangilden gelen unlarla döktürmeye devam edin anacığım ben daha açmadım kıyamıyorum heralde unlarıma:)hemen bende başliciiiiiim