2 Mart 2009 Pazartesi

KADAYIF TATLISI

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ.......37. HAFTA....... MALZEMELERİ
250 gr kadayıf, 1/2 sb sıvıyağ, 1/2 sb şeker.....(bunların hepsi güzelce kavrulur... sararıncaya kadar...)
kreması için; 1 kg süt, 5 tepeleme yk un, 4/3 sb şeker, 1 pk kremşanti........
YAPILIŞI
kadayıf kavrulup güzelce ufalanır...çok ince olmasın... kremasıda şanti hariç devamlı karıştırılarak pişirilir... ılık hale gelince şantisi koyulup mikserle iyice çırpılır... en alta kadayıfın yarısı, üstüne kremanın yarısı koyulur... onun üstüne kadayıf, en üstede kreması koyulup; afiyetle yenir... isteğe bağlı fındık, cevizde serperbilirsiniz....
hem hafif hemde lezzetli bir tatlı... AFİYET OLSUN......
yağmurlu ve soğuk bir pazartesi günü... bu sene pek kar yağmadı... herşey mevsiminde güzel...güzel bir hafta diliyorum herkese...
bu tarif sevgili kurs arkadaşım bilgen hanım' ın tarifi...geçen sene tarifi ondan aldım... birçok defa yaptım... bizim kursta herşeyin tarifini alır ve hemen dener... ellerine sağlık... teşekkür ederim arkadaşım....

BU TARİFİ http://sevincceden.blogcu.com/ ARKADAŞIMA GÖNDERİYORUM

11 yorum:

Sevde dedi ki...

Bu tatlıyı daha önce denemiştim ve çok leziz arkadaşım...
Ellerine sağlık...
Kucak dollsu sevgiler...
Bu arada aynı anda birbirimize yorum yazdık :)

Adsız dedi ki...

Teşekkür ediyorum desteğine arkadaşım tatlı harika olmuş ellerine sağlık.Hemen yayınlıyorum
Mart'ın 9.cu günü son gün o zamana kadar dilediğin tarifle katılabilirsin canım.
Yüzünden tebessüm eksik olmasın sevgiyle...

SMİLENA dedi ki...

ellerine sağlık.nefis görünüyor...

FİLİZ'CE dedi ki...

ellerine sağlık komşum..bende hiç kadayıf denemedim.senin tarifi uygularım artık..öptümm......

sarımutfak-hande dedi ki...

bayılırım cnm
ellerin dert görmesin
mutlu bir hafta dilerim

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Çok güzel bir tarif, ellerine sağlık. Hiç denememiştim, yapılışı kolay görünüyor. Eminim tadı süperdir. Sevgiler.

simayhobievi dedi ki...

çok lezzetli görünüyor kaldıysa bir porsiyon alabilir miyim çoook seviyorum eline sağlık

made in funda dedi ki...

süper bir tatlı olmuş.ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Nefis görünüyor en kısa zamanda deneyeceğim
ellerine sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

canım bu kodu şablonun en üstüne yapıştır....anlamazsan yine sor canım..hoşçakal....

ama sorun çıkıyor html kabul etmiyor nasıl yollayabilirim sen söyle canım ben yollarım...

MELTEM dedi ki...

çok güzel...ellerinize sağlık..