12 Aralık 2009 Cumartesi

ETİMEK SALATASI

ne güzel hafta sonu geldi; değişik bir lezzet arayanlara alternatif olarak çok güzel ve sunumuda çok şık bir salata... (araştırırken) internette değişik tariflere ulaştım...ama bizim ağız tadımıza en yatkın olanı seçtim.... umarım sizinde hoşunuza gider...pazar gününü evde tembellik yaparak yada değişik bir şeyler denemek isteyenlere öneririm...zaten bizim evdede sarmısaklı yoğurtlu ne olursa olsun hayır diyen yok...
eeee tarife geçelim bakalım... çooook kolay... öyle uzun uzun anlatmaya gerek yok...
etimekleri borcama dizelim...üzerine sarmısaklı yoğurdu dökelim... 2 yada 3 saat beklesin...bu işlemi önceden yapın...sonre üzerine kızarttığımız ve domates sosla buluşturduğumuz patlıcanları dökelim... biraz daha yoğurtlu sostan dökelim ve üzerine kızdırılmış sıvıyağa bir kaşık attığımız pul biberli yağı gezdirelim...sonra süsleme için maydanoz yada başka şeyler kullanabilirsiniz...
işteeeee bu kadar...hiç de zor değil demi? evde kadınların yaptığı rutin işler...
HERKESE ÇOOOK GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLİYORUM ARKADAŞLAR....

6 yorum:

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ellerine sağlık. Hiç duymadığım bir tarif, kızartılmış patlıcan ve sarımsaklı yoğurtla eminim harika bir lezzet olmuştur. Afiyet olsun. Sevgiler.

FİLİZ'CE LEZZETLER dedi ki...

ayy kız ne güzel olmuştur bu..ellerine sağlık bacım..

akasyakokusu dedi ki...

Aynen katılıyorum..Yoğurtlu bişey oldumu bizim evdede tamamı yeniyor..Ama patlıcanı çıkarmak lazım içinden..En büyük oğlan yemiyor:(Sadece patatesi yiyor..
Ben severim valla etimeğin her dilimiyle servis yaparım misafire..Ohh ohh birde kırmızı lahana kıyacan yoğurda incecikki renk versin..
Valla yalandım bak akşam akşam canım çekti..
Ayrıca duyarlılığın için tşk ederim sevgili Gelincik..Çok incesin..Mesela;Bir arkadaş komşusundan resim çekmiş tarif etmiş eline sağlık deyip geçiliyor..Yani:)Düşüncelerim herkes için geçerli..Neyse ben salataya talibim alıp gideyim:)

Zehra Gürgen dedi ki...

Off tarif enfes, bayat ekmekle de yapılır bu değil mi?

fatma dedi ki...

EVDE KENDİMİZ KIZARTTIGIMIZ EKMEKLERLEDE OLUR HERHALDE ELLERİNE SAGLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR

Eylem dedi ki...

hep duydugum ama denemeye cesaret edemedim bir tarif.ellerine saglık.